Meva Zorg wil aan haar cliënten en belanghebbenden duidelijk maken welke zorg- en dienstverlening zij wel en niet levert. Hiermee wil de organisatie de kwaliteit van zorg- en dienstverlening borgen. Daartoe zijn de volgende uitsluitingscriteria opgesteld: 

  • Bedlegerige cliënten 
  • Palliatieve zorg 
  • 7*24 uurszorg 
  • Begeleiding op gebied waarvan geen expertise in huis is 
  • Hulpvraag op het gebied van behandeling 

Cliënten die niet in aanmerking komen voor de zorg- en dienstverlening van Meva Zorg worden terugverwezen naar de aanmelder/doorverwezen naar passende zorg- en dienstverlening. 

Cliënten kunnen tijdens de zorg- en dienstverlening gedrag vertonen, of in een situatie zitten, die bij de intake niet zijn vermeld. Ook omgevingsfactoren kunnen hieraan bijdragen. Als dit de uitsluitingscriteria raakt, kan het zijn dat Meva Zorg niet langer de gevraagde zorg- en dienstverlening kan bieden. In deze gevallen wordt de cliënt hierover geïnformeerd en zal er in samenwerking met de cliënt en bij voorkeur met diens netwerk, gezocht worden naar een oplossing, zodat de begeleiding gecontinueerd wordt.

Contact

Heeft u vragen? Vul het onderstaande formulier in. En wij nemen zo snel mogelijk contact met u op

4 + 3 =

020-7604420


Spoednummer: 06 444 6666 7

Frederik van Eedenstraat 20 1064RE Amsterdam

info@mevazorg.nl